Utskottet vill se p-hus vid Båstads station

Plan- och exploateringsutskottet föreslår att kommunstyrelsen antar en detaljplan som möjliggör nytt parkeringshus och fler verksamheter.
Den här artikeln har producerats med stöd av automatiserade system och externa datakällor. Vårt mål är alltid att rapportera korrekt, sakligt och relevant. Trots noggranna kontroller kan fel förekomma.


