BåstadsNytt

Utskottet vill se p-hus vid Båstads station

KommunbeslutUtskottet vill se p-hus vid Båstads station
Foto: Per Eriksson (Google Places)

Plan- och exploateringsutskottet föreslår att kommunstyrelsen antar en detaljplan som möjliggör nytt parkeringshus och fler verksamheter.

Annons

Den här artikeln har producerats med stöd av automatiserade system och externa datakällor. Vårt mål är alltid att rapportera korrekt, sakligt och relevant. Trots noggranna kontroller kan fel förekomma.

Fler artiklar i Samhälle